Medine05yasar kızlar hamilelik hesaplamasından hiç birşey anlamıyorum şimdi 23+3 günlük hamileyim 37 ci haftada alınacak uygulamada 116 gün yazıyor 37 hesaplayınca 95 gün oluyor dogumum hangi aya denk geliyor temuz sonumu agustos başımı yardım edin
zeynozey Medine05yasar 31 temmuzla- ağustos ilk haftası 37. Haftan oluyor canım. 37+ ların oluyor. Doktor ona göre gün verir😌
Yazmelegi_ Medine05yasar uygulama da 105 gün var ağustos ortası gözüküyor benim ama sezeryan olursam temmuz sonu ağustos başı duruyor
Medine05yasar zeynozey yüksek tansiyon diye cnm özel hastane 37 diyor fakülteye göre 34 hafta diyor riske girmemek için
Medine05yasar zeynozey 5 ci sezaryan yüksek tansiyon diye cnm normal tansiyonum günlük 13 yüksek 17 çıkıyor ilk gebeliğim 24 haftalık oldu
zeynozey Medine05yasar ayy 5. Sezeryann:) Allah yardımcınız olsun:) sizinle aynı tarihte doğumum var benimde temmuz sonu ağustos başı 38 haftalık oluyoruz 2. Sezeryan benimde 38-39 gibi alırız dedi doktor🥲