Selinnnce adet olacakmışım gibiydi normal regl öncesi gibi demek daha doğru olur. Ama bi anda sıcak basması bi anda yüzüm beyazlıyor ve halsizlik çok fazlaydı ve hissettim hamileyim diye tabi testte çıkınca insan doktordan duymak istiyor, sonrada haftalar sayılıyor :) bence reglinizin üstünden 2 gün falan geçince test yapın.