Mrymcngzll normalde 26-27.haftalarda yapılıyor. Ancak bebekte kilo durumu, su fazlalığı ya da annede problem varsa erken yapılıyor. Doktorunuz tarihi size der şu tarihte haftada yapalım diye. Aç gitmeniz gerekiyor mümkün olan en erken saate alın, bir süre aç kalıyorsunuz çünkü iyice enerjiniz düşmesin geç saatlerde.