Asyaturut- Deletedmom_49 erken doğum riskine karşı yaptırmıştı doktorum 26 haftalıkken yaptırdık canım
Lur-2006 Asyaturut- ben de şuanda 25+3 ün doktorumuzdan rica ettik her ihtimal e karşı yapmasını. Hastaneye yatış yaparak mi oldunuz acaba dozları
Asyaturut- Deletedmom_49 bebeğin hareketleri biraz yavaşlamıştı ama normal birseymiş bir sorun olmadı çok şükür
Bahar_123 Deletedmom_49 dün ilk dozu vuruldum bugün baş ağrısı çektim yüzümde kıpkırmızı oldu kahvaltıda yiyemedim ne varsa çıkardım. Bugün ikinci dozu oldum her yerime kramp giriyor hani anı hareket yaparsın boynun acır ya aynı öyle ama bacaklarım kolum boynum her yerimde bence iğnenin yan etkisi
aryehum Deletedmom_49 gebelik zehirlenmesi geçiyorum, şuan doktor takipliyim, 30+0 haftalık mide bulantısı yaptı bende fena bir şekilde başka bir etki olmadı daha
Eda-4545 Deletedmom_49 Ben hiç bir sıkıntı yaşamadım sadece bebeklerin hareketleri iki üç gün yok denecek kadar azdı ki doktorum azalır korkma diye uyardı
Esr10 Eda-4545 Evet benim bebeklerimin de sanki biraz hareketleri azaldı olduktan sonra ama birgün sonra düzene girdi