Ayrıntılıya kacıncı haftada girdiniz benim 20 nin başında randevum doğru mu bu?
Nurella06 yani 20 de başlanır yapılmaya
Nurella06 22+6gittim
Nurella06 ben 20+2 de gittim baktı yani doktorum sıkıntı etmeyin
Nurella06 bende 22+4 de gittim
Aylin735 sanırım bir yanlışlık olmaz 🙅🏻♀️
Nurella06 hayir
Novamomy tamamdır teşekkür ederim