neanladinyurdagul Down sendromu için biyokimyasal risk 1:56 çıkmış dr fetal dna önerdi napacağımı bilmiyorum yada karnından sıvı alacağız dedi . Canım çok sıkıldı var mı böyle olan . Yaptırmalımıyım
Yazmelegi_ neanladinyurdagul karından sıvı aldırmak yerine fetal dna öneririm ama bide 2 li test doğruluk oranı düşük zaten ben hiç yaptırmadım detaylıya girdim bişey çıkmadı çok şükür çünkü yapsam aklım karışacakti
Diko neanladinyurdagul banada aynısını dedıler dua okudum hergun yasin namaz kanzül arş ve ismi azam suresını bol bol oku canım Allahın taktırı detaylı ultrasında temiz cıktı dortlude temiz cıktı ıkılı rısklıydı ama sonrakı temiz cıktı üzülüp te bebegını etkıleme cevremde dovn lu deyıp sapasaglam dogum yapan cok kısıler var görümcem bır aya yakın zamnda doğum yaptı onada down dedıler saglam cıktı teste hormonlar degısıyor ondan oyle cıktıgını düşünüyorum kı her ay hormanlarımız değişiyor
Sm135 neanladinyurdagul ben yaşadım canım sıvı dedi doktorum sonra fetal DNA da karar kıldık. Sende fetal DNA yaptırabilirsin ben de çok stres yaptım mahvoldum ama şükür temiz geldi
Yesimmm93 neanladinyurdagul kaç yaşındasınz acaba yaştan dolayında o değerlerde oynama oluyor diye biliyorm
Deniztrn İkili testin hiç bir güvenirliği yok. Karından sıvı aldırmanı önermem bebeğin yuvasına müdahele edilmesini doğru bulmuyorum ama fetal dna yaptırabilirsin.. sonuçları güvenilir ve bebeğine dokunmazlar
neanladinyurdagul Yesimmm93 31 yaşındayım tam yaş riski falan düşük çıkmış biyokimyasal risk 56 da 1 işte
Mercannn21 Bende sıvı verdim amniyosentez korkacak bişey yok bizde kararsızdık çok korkuyordum ama çok güzel geçti temiz çıktı
Buso1 neanladinyurdagul benimde riskli çıktı cuma günü amniyosentez yaptıracağım bende psikolojim alt üst oldu artık
Sm135 Buso1 fetal DNA önermedi mi önce doktorunuz. Benim doktorumda ilk önce amniyosentez dedi diretti daha sonra fetal DNA da karar kıldık
BurcuArya35 neanladinyurdagul fetal dna yi dusunebilirsin canm umarım sorun yoktur yaşın kaç canm neden o şekilde yuksek çıktı ki ense kalınlığı da gayet iyiymis
Buso1 Sm135 onuda önerdi ama fetalde de sıkıntı çıkarda yine amniyosentez isteyeceklermiş o yüzden direk onu yaptırcam inşallah güzel sonuçlar alırız içim darlandı artık beklemekten
Sm135 Buso1 bende yaptıracaktım çok araştırdım hiç stres olmayın güvenilir bir yerde yaptırınca hiç bir sıkıntı olacağını sanmıyorum