23 Nisan da doğum yaptım kızlar sezeryan oldum şimdi çok moralim bozuk bana moral verin zaten lohusalık döneminde yım şuan beni çok sinir edenler oluyor çocuğum hakkında özellikle kaynanamın akrabaları kusura bakmayın uzun oldu karnımın dikiş yerinde sıvı akıyor napicam ben bugün pansuman ettirdim üzerini sargı bezi ile kapadılar ve halen akıyor doktor normal diyor birkaç gün