mbetuly 2 aydır regl olmuyorum en erken 5 Mayısa randevu aldım kadın doğum için . Gebelik testim tek çizgi çıktı kan testim de 2.30 un altında çıktı Fakar bu süre zarfında iliski yasamaya devam ettik hamile kalabilir miyim ?
Aysel_krdg mbetuly evet olabilirsiniz ne zaman yumurtlama olduğunu biliyor musunuz ve şöyle testte çıkması için 12 gün geçmesi lazım belki verdiğinizde daha 12 olmamıştı belli olmaz yani siz değerlendirmeye devam edin regl olana kadar
mbetuly Aysel_krdg evet ne zman yumurtlama olacağını bilmiyorum hic bu kadar gecikmemisti 1 yıldır evliyim