derya61_ herkeste olduğu gibi bizdede mevcut bu durum herkesde var aslında bu geçim sıkıntısı. Evin araban olsa bile herşey ateş pahası. Yeme içme vs vs. Şuan 31 haftalık hamile eşim bir halı yıkama fabrikasında çalışıyordu 9.500 maaş alıyordu. Evimiz kira 2 bin beyaz eşya ve televizyon aldık onların taksitleri var(daha önce kaynanam ile birlikte yaşıyorduk sadece yatak odamız vardi) biz eşimle birlikte çalıştık aldık evimizin eksiklerini 1 sene oldu evi ayırali çay kaşığından tut yastık kılıfına kadar aldık sıfırdan ev dizdik. Ve haliyle taksitler var. Bide biz kredi çektim biraz yatırım olarak sadece arabamız var birazda altın yapıp atmaya çalışıyoruz kenara. Eşim inşallah teknikeri yaşadığımız yerde pek fazla iş imkanı yok o açıdan eşimde bu sebepten dolayı 2 gün önce şehir dışına çıktı çalışmaya 😕 bebekte geliyor bir yandan. Eşim sağolsun gözümü hiçbirseyde bırakmıyor o konuda hakkını yiyemem Allah bin kere razı olsun. Bir süre şehir dışında çalışacak işte 4-5 ay kadar en azından şu borçlarımızı kapatalım. Zor gerçekten Rabbım hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🤍