Merhabalar herkese 10+4 gunluk hamıleyım bu gece uyumadım sabaha kadar. Bogazımda bı agrı ne yutkuna bılıyorum ne konusabılıyorum boyle bı agrı yok .. once bademcık sandım sonra tek taraflı agrı oldugu ıcın kulaktır dedım herhalde .. neyse dr gıttım be lenf bezlerımde enfeksiyon oldugunu soyledı bana parol ve antibiyotik yazdı ( cefaks 500 mg) doktoruma danıstım sıkıntı yok kullan dedı aranızda kulanan var mı bu haftalarda antibiyotik cok kotuyum su bıle ıcemıyorum tukurugumu bıle peceteye atıyorum dusunun artık ..