Stella55 2 hafta önce yani 14+6 dayken doktorum net erkek demişti, hatta ben de görmüştüm. Bugün yani 16+5 de başka doktor “Kızınız çok hareketli” diyiverdi.. o da kız olduğunu düşünüyor. Alttaki bugüne ait görüntü. Siz ne dersiniz anneler?🌸