mimaranne06 Tugceilyasoglu Benim de 34+5 te 2090 gramdı. Benim 10 gün geriden geliyor. Sizinkisi normal bence. Benim de erken doğum riskim var. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız🌸
Simay13 Tugceilyasoglu olsun yeter ki meydana gelsin kuzucukkkkk. 2 kiloyu geçmiş ne güzel. Bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketmeye devam. Hep yazıyorlar ya. Muz kaşar kuru yemiş süt ve protein ağırlıklı. Hiccc kafana bile takma. O hayırlısıyla bir dünyaya gelsin sen ona güzel bakıp toparlasin😊
Kbr-23 Bence çok iyi bende 34um ve kilosu çok düşük 1848 gram falan kilo aldırıcı şeyler tüketmeye çabalıyorum yakın takip istedi doktorum bakalım salı günü belli olur
Tugceilyasoglu Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için rahatlattınız beni 🥰 riskli bi hamilelik geçirdiğim için herşeyden korkar oldum Allah hepimizin çocuğunu sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲
Tugceilyasoglu Sağlık olsun diyoruz en önemlisi o 🤲 sizde inşallah sağlıkla, zamanında kucağınıza alırsınız 🥰