Senanrr11 Ben Pendik Medipolde Aytekin hanımda yaptım 2 gün önce ve çoook memnun kaldım Allah razı olsun sayesinde doğurdum. ben ağrıları iyice hissedince beni sezaryene al dedim ama geldi o kadar güzel motive etti, destek oldu ki..
Kesinlikle öneririm onun gibi ilgili, işinin ehli,dürüst doktor bulmak zor gerçekten. Başka doktor olsa o kadar emek verip uğraşmazdı direk sezaryene alırdı.
O kadar memnun kaldım ki. Daha detaylı analatacağım doğum hikayemi zaten