Hanımlar ben devlet hastanesine gidiyorum fakat cihazları iyi olmadığı için yavrumun böyle esnerken ya da gülerken vs fotoğrafı hiç yok Detaylı ultrason yaptırdım fakat o da şans eseri makinesi siyah beyazdı 4 boyutlu ile Detaylı ultrason aynı mı aceba bi kontrole özele gidiyim diyorum fotoğraf verirler mi