Kizlar merhaba 8haftalik hamileyim ama çok korkuyorum çok rahat geçiriyorum çok sukur ama her lavobaya gittiğimde korkuyorum en küçük harkette acaba yanlış bişey mi yaptım diyorum küçük bişey tasisam korkuyorum bu durumda ne yapmalıyım nasıl başa çıkacağım bununla hamileliğin keyfine varamiyorum 😔