_aydanyldzz Merhaba 33 haftalık hamileyim karnım taş gibi oluyor sürekli ve bebek sürekli bi yerlere toplanıyor hareketleri çok azaldı iki gündür ve sürekli akıntı gibi iç çamaşırımda ıslaklık var bu durumu yaşayan var mı doktora gitmelimiyim
Aysukuzey06 _aydanyldzz bende 34+2 deyim 33 den beri bendede aynı seyler mevcut daha birkac gün önce doktordaydim suyuda normal dedi bebek toplanmasi icinde bu haftalarda olur boyle durumlar dedi ama herkeste durum farkli olabilir tabi siz yinede kontrol zamaninizda danisin doktora.
Selcennnn _aydanyldzz bende de oluyor nst ye girdim sizin de girip görünmenizde fayda var umarım herşey yolundadır ☺️
Melekler12 _aydanyldzz çok normal bebegin toplanması doğuma hazırlık karnın sertleşmesi bebeğin kemiklenmesi
Deletedmom_116 Normal olabilir belki ama bı doktora gitmeniz de fayda var sık sık kasiliyo gecmiyosa Doğum belirtisi olabilir
Tugraseda Onlar yalancı kasılmaymış ama akıntıyı bilemedim bi gidip kontrol ettirin bence suyu faln iyi mi bebeğin napıyo ne ediyo içerde. Sertleşmeyi doktoruma sorduğumda yalancı kasılmalar onlar demişti
Deletedmom_116 Tugraseda Surekliligi varsa Yalancı olmayabilir kontrol altında olmak gerekli benimde öyle kasılma ağrıya döndü hepsi birlesti
_aydanyldzz Yorumlarınız için teşekkür ederim doktorum ile görüştüm önce nst girip ondan sonra kontrol edeceğini söyledi
_aydanyldzz Nurin34 merhaba rahim ağzı kısalığım çıktı erken doğum riskim varmış malesef ciğer geliştirici iğne yaptırdık :(
monagra _aydanyldzz aa bunu okumamışım, benim geçen salı randevum vardı ve o randevuda her şey normal gözüküyordu ben de ona dayanarak size bu şekilde cevap vermiştim aslında. Geçmiş olsun inşallah bebeğinize zamanında ve sağlıkla kavuşursunuz 😻
Nurin34 _aydanyldzz geçmiş olsun sıkmayın canınızı istirahat edin sadece tuvalet için kalkın bol su için kasılmalar için magosit cok iyi geliyor rahim agzı kısalıgınıda önlüyor kullanımında okumustum 8 gün sonrada benim kontrolüm var rabbim yardımcımız olsun🌷🤍
nurayett _aydanyldzz ne kadar çıktı rahim ağzınız bana da dün dedi doktor fitil başladık pazartesi alttan bakıp ciğer geliştirici vericek oma göre
monagra _aydanyldzz merhabalar 30′dan beri bu durumdayım 🥰 hepsi normal, hatta bu toplaşmalar oldukça fena çişim geliyor 🤣 rahatsız edici boyuttaysa doktorunuza tekrar sorun bakalım ne diyecek. Ama ben de yaşıyorum ve artık bu haftalarda normal
tubimom _aydanyldzz sizi korkutmak istemem ama ilk hamileliğimde yaşadım bunu önemsemedim hatta taş gibi olmuştu karnım hemen gitmemiştim doktora gittiğimde doktorum kızmıştı dogurmadigina şükret demişti erken doğum riski oluşmuş meğerse yani hafife almayın
myangelson _aydanyldzz ne olur ne olmaz doktora gitmelisin burada normal birşey olmaz diyenler de olabilir ama riske atılacak bir durum değil bu. Ben olsam giderdim. Çünkü ben hamileyken çok sık yaşıyordum bu durumu burada okuyordum normal falan deniyordu bende öyle sanıyordum ama değilmiş gerçek kasilmaymis. Riske atılacak bir durum değil doktora bir git en azından normalse için rahatlamış olur birşey kaybetmezsin🌸
nurayett _aydanyldzz fitil vs verdi mi progestan fitil kullanıyorum ben şimdi inşallah bebeklerimiz zamanını bekler ❤️