evrem321 32 inci haftada doktor çalışamaz raporu veriyor. Son adet tarihine göre hesaplanır. Eğer ben devam edeceğim diyorsan da bu kez çalışır raporu veriyor. Her iki durumda da raporu muhasebeye yolluyorsun. Sonrasında da bebek doğunca doğum raporunu yolluyorsun. Paran ona göre hesaplanıp yatıyor ptt ye