Merhabalar 30 haftalık hamileyim göğüslerimde şuan yara vs yok ama hassasiyet ve ağrı var doğumdan sonra yara olması veya emzirirken sıkıntı olmaması adına erken tedbir almak istiyorum göğüslerin yara olmaması için birşeyler yaptınız mı ya da yapıyor musunuz ne kullanıyorsunuz