Merhaba kızlar 3 aylık şekerim sınırda çıkmış gebelik şekerin olabilir dedi tahlil için 2 hafta sonra aç karnına gel dedi tehlikeli falan gibisinden söyledi tabiki madem tehlikeli niye 2 hafta sonra gel diyorsun aranızda şekeri sınırda olup diyet yapan varmı ?