Violetaa canım bende Kasım ayında kürtaj olmuştum , arkadaşım inofolic pembe olanı kullandı hamile kaldı doktor önermişti kullanmasını , bende kullandım pembe olanını çok şükür hamileyim şu an etkisi var mıdır bilmiyorum ama ilacı kullandığımız ay bende arkadaşımda hamile kaldık 🙏🏻