Kızlar 35+6 dayız hala dönmedi bebeğim. Sırtıda dönük bu arada. Hareketleride çok kuvvetli değil. Gün içerisinde hareketi var ama herkesten duyuyorum hiç durmuyor vs gibi benim bebeğim öyle olmadı ağır ağır hareket etti hep. Bu şekilde olup sağlıklı doğum yapan var mı aranızda ? İnternette bir doktorun yazısına denk geldim hareketsiz bebeklerin sma olasılığından bahsediyordu ister istemez aklım karıştı. Benim gibi olan varsa lütfen yazsın 🥺 son günlerimi böyle kuruntulu geçirmek istemiyorum