Bahardkk Merhaba arkadaşlar Arkadaşımın adeti üç gün gecikti, adet tarihinden önce kan verdi değer 32 çıktı üç gün sonra tekrar verdiğinde 52 çıktı. Doktor sıfırlanabilir demiş. Aranızda var mı böyle olup değeri yükselen 😔
MihrimahVeAnnesiii Bahardkk 3 gün için çok çok az artmış . Kimyasal veya dış gebelik olabilir pek sağlıklı bir gebelik gibi durmuyor
Neslihankrhmt Bahardkk benim adetim 2 gün geçince 958 çıkmıştı az yükselmiş ama kiminin de böyle olabiliyor
Aslii35 Bahardkk üzmek istemem ama 3 gün sonra değer 57 ise sağlıksız gebelik demektir ben ilk 64 ile öğrendim 4 gün sonra değerim 650 idi
Cigdem_48 Arkadaşım beta 38 olduğunda öğrendi hamile olduğunu zaten katlanarak artıyorsa merak etmesin hamiledir 🙂
Bahardkk Neslihankrhmt bide onda polip vardı küçük operasyon geçirdi iki aydır adeti gecikiyor bu ay da hcg böyle çıktı
myangelson Bahardkk 3 gün için az artış olmuş canım yukselmeyebilir malesef bir de adet gecikmesi de var o yüzden sağlıklı gibi durmuyor
Aslii35 Bahardkk üzülmesinn benim de böyle iki kaybımm oldu bu üçüncü çok şükür kalp atışını da duydumm umarım arkadaşının da en kısa zaman da olurr bol bol dua etain 🙏🏻🥰
Aysel_krdg Bahardkk benim 59 dan üç gün sonra 107 ye çıktı sonra 157 iki gün arayla 185 ertesi gün 110 küsürlere düştü yani başta sağlıklı artmayan zor ihtimal sağlıkla artması kontrol ettirsin ama dış gebelik riskine karşı düşüşe geçene kadar
Fuhrer Bahardkk ilk kan verdiğimde 15 di 2 gün sonra 36 1 hafta sonra tekrar kan verdiğimde 100 lerde çıkmıştı şimdi 6 aylık hamileyim. 1 hafta sonra gidip kan ver HCG artmissa kontrollerini aksatma ☺️