Merhaba ,
9+4 de bebeğimin kalp atışlarını duymuştuk.
Hiç bir sıkıntı yok gebelik haftasıyla uyumlu her şey yolunda dediler .
Dün (12. Haftada ) ikili tarama testi kontrol için hastaneye gittim . Bebeğini kalp atışlarını duymadığını söylediler.😥
Detaylı ultrasona girdim yön yok . Kanamam olmadığı için başka bir hasteneye yönlendirdiler. Gittiğim hastanede de alt muayene -detaylı ultrasona yönlendirdiler . Yine yok kalp atışı . Bebeği almadılar kan anestezi tetkiklerinden sonra 3 Mayıs için gün verdiler . Çok üzgünüm 😭
Bebek için raporda 9+4 kalp atışının durduğu yazıyor. Yani bebek 23 gündür neredeyse içimde ölü kürtaj için bu kadar bekletmeleri normal mi ? Bir sıkıntı olur mu ?
Birde Forum okuyorum sürekli kürtaja gittim bebeğin kalp atışı duyuldu diye zaten çok hassasım.
Olanları aklım kabul etse kalbim kabul etmiyor. Her ultrasonda umutla bakıyorum doktorun yüzüne ama mallaesef.
Kürtajdan önce tekrar bakılıyor mu bebeğin kalp atışı var mı diye ?
Başına böyle bir şey gelen var mı ?
Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim