esmaefe Arkadaşlar dün akşam sancılarım vardı bugün öğlen suyum geldi baya bi sonra Ped taktım ama kesildi. Nst de sancım pek çıkmadı. 37+5 teyim bu arada. Zaten sezaryan olcaktım. Yarın doğuma alcaklar ciğer geliştirici iğne yaptılar. Doktor beklemeye gerek yok dedi. Çok tedirginim bu haftalarda .doğum yapan var mı merak ettim
fatmff esmaefe Hiç merak etmeyin tedirgin olmayında bence haftası çok iyi rabbim sağlıkla kurtarsın 😍
Muhammedamine esmaefe haftanız gayet güzel aslında ama doktorunuz bunu gerekli gördüyse vardır bir bildiği . Ama siz erken doğum yapıyorum ne olacak diye düşünmeyin bu haftaa zaten normal olarak kabul ediliyor
Gizce esmaefe anladım benim de 37. Haftada doğum yapma ihtimalim var da ondan merak ettim.kaç kilo şu an bebeğiniz
esmaefe Gizce en son cuma günü 2.800dü şuan almış mıdır bilmiyorum onu sormak aklıma bile gelmedi. İnşallah sağlıcakla gelir size de hayırlı doğumlar diliyorum
esmaefe Muhammedamine doğru aslında öyle zaten 38 haftadan sonra yapıyolar 1 gün kalmış 38e çok da bişey yok. Teşekkür ederim içimi rahatlattınız. Sizede hayırlı doğumlar diliyorum