İkisinin de yeri ayrı, 1,5 senedir roborock s7 kullanıyorum, her mobilyanin altına giriyor, süpürüyor siliyor. Hiç efor sarfetmiyorsun. 2 ay önce de dyson v12 aldım onun da inanılmaz bir emiş gücü var, robota göre daha pratik, kablosuz, hemen getir süpür kaldır. ama tabiki kendin yapıyorsun. Benim bel ve boyun fıtığı var, o yüzden robot olmazsa olmazım. Sen saglikliysan, eğilip her yeri süpürüm diyorsan dyson al.