Sedanoufal Merhaba bugün 32. Hafta çalışabilir raporu almak için hastaneye gittim. Doktor bundan sonra her hafta NST’ye gireceksin dedi. Erken değil mi ?
Annecim58 Sedanoufal Erken değil 32 den itibaren 2 hafta arayla kontrole çağırıyorlar ve nst istiyorlar Normal yani canım
HanifeAsya Sedanoufal gerekli csnım 33 de girdim baya yüksek sancılarım varmış ben hissetmiyordum yatış yaptı şimdi evde doğuma kadar yatacağım