İyi günler arkadaşlar.. Bebeğim henüz 33 haftalık 30. Haftasında baş aşağı dönmüştü pazartesi ki randevumuzda doktorumuz bebeğin doğmak istediğini kanala girdiğini 40. Haftayı beklemeyip 37-38 de gelebileceğini, istrahat edip yürüyüş yapmamamı söyledi …adet ağrısı gibi sancılarım oluyor uzanınca geçiyor .. benimle aynı durumu yaşayan zamanında doğum yapan var mı merak ediyorum🥹>!!<