meliiisoz benim durumum genel olarak riskli tedaviler ile gebe kaldim rahim yapımda farklılık var o durumda zorlaştırıyo ilk gebeligimdede böbrek büyümesi yaşadım stent takilmisti simdi yine aynı durumdayım doktorum operasyon yapma taraftari değil o ayrı zorluyo bebeğim yapı olarak asagida kanamam oluyo kasilmam yogun karnınız sertleşir bebek bi kenara toplaniyo ve hareketlerinizi zorlar yürümek çok zorlaşır