Sudennaz 30 haftalık anneler nasılsınız varmı değişiklikler bende nefes alamıyorum artık gece uyuyamıyorum belim bacaklarım ağırıyo çok şişiyorum sizde durumlar nasıl
Cicegim38 Sudennaz 31+5 benimde belim çok agriyor 10 dakka oturamiyorum yatmam uzanmam lazim nefesim daraliyor
Gmz5560 Sudennaz mide yanması çok fazla var bebek çok hareketli durmuyor uyutmuyor sürekli toplanıyor canımı yakıyor sağa sola dönmekte yatarken çok zorlanıyorum az kaldı sabır diyorum artık 😃
cihaninannesi Cicegim38 bir hurafeyi denemek istiyorum bebeğiniz erkek mii😬😬 ben belim çok ağrıyor dediğim de erkek bebek bele vurur o yüzden diyorlar 🤦🤦
Cicegim38 cihaninannesi yok ya agirlastikca oluyor kuzum agirlastik 32 haftaya giricem 1 haftadir cok agriyor dogunca erkek olursa bilemem doktor kiz diyo 😂😂😂