tuna32 NY-3 iki isim de çok güzel . Kızım olsaydı nehir koyacaktım adını ama şimdi Miray da çok güzel isim , ben de kararsız kaldım şimdi ama sanki nehir daha ağır basıyor 🥰
filialunae Miray Nilay Buse Simge falan biraz eski jenerasyonda kaldı gibime geliyor bunlar bana tabii benim görüşüm bu 😃☺️