Yakut16 benim çok düzenlidir aslında hesaplamama göre dün olmam lazımdı olmadım bugünde olmadım hala sabah test yaptım negatifti sonuç sonradan değişenler olmuş bakalım bugün olmazsam yarin acile gidip Bi kan testi yaptiricam gözlerimde kararma felan oluyor ayağa kalktıktca 2 gündür adet olacakmış gibi ağrılarım var yüzümü sivilce bastı ama bekliyorum bakalım