Sibel-05 Selam kızlar, Rabbim nasip eylerse kızım olucak ama isim konusunda çok kararsızız anlamı güzel isim önerisi olan varmı? 🙂
bastet Sibel-05 Benim kızımın ismi Adalia (Türkler Adelya olarak kullanıyor zaten okunuşu öyle) Anlamı: Asil, soylu. İbranice anlamı ise: Tanrı benim sığınağımdır.
Tubaut Sibel-05 kızım olsaydı eğer aklımdan geçenler İlk bebeğiniz ise İlkim ya da İlksen olabilir İdil Umay Ferah Mihra ya da Mihre
Sibel-05 Biz çok kararsızız galiba aslında ben EFNAN istiyorumda eşim istemiyor. Ortak olsun istiyoruz
mervekocogl Sibel-05 Bizim miniğimizin cinsiyeti henüz belli değil ama kız olursa Hüma koymak istiyoruz 🥰
Gmz5560 Sibel-05 ben Erva lina koyucam kızımın ismini Erva:temiz ahlaklı kız Lina: cennetteki yumuşak hurma fidesi
Yarenylmz Sibel-05 Meva 🕊️💖 Cennetül Meva: Salih amel işleyen kişilerin, Allah yolunda şehit olanların ve mümin kulların barınağı olan bir cennettir. Meva cenneti huzuru temsil eder.