Sevgi61_ Selam😊😊 Arkadaslar ben 34+3 um anne yani besik aldim bugun kurulum oldu icine de uyku seti almistim ama o da park besik 9c9n gecerliymis anne yanı beşiğe nevresim takimi varmi dikyirmelimiyim 😊😊
Mavi20 Sevgi61_ bende Chicco next2me aldım ama reflü yatağını içine koyarım diye düşündüm ne olur ki başka şimdi siz deyince bilemedim bak 🤔
Sevgi61_ Mavi20 bende uyku seti aldim ama park besik olarak aklima gelmedi simdi uyku setim cok buyuk kaldi ve anne yaninin icine koyacgim biseyim yok🙈