[silindi] Sinemberkehan üstte kalsın diye yazıyorum 25 yaşındayım tüp bebek ama yaptırdım merkezde 40 yaş üzeri çok anne adayı vardı
Umutluannecik Sinemberkehan 23 yaşındayım gittiğim hastanede de 40 yaşlarında pozitif olanları da gördüm Allah yardımcınız olsun
Sinemberkehan [silindi] ben 1 senelik evliyim. Kader, bilseydim bu kadar anne olmak isteyim olacak erken evlenerdim. Şimdi tüp bebek tedavisi olacam, ama korkuyorum ya olmazsa diye
Kanatsiz_1_melek Sinemberkehan evet rapor yok kendi imkanimiz ile yapıyoruz 2 defa denedim 3 denemek istiyoruz
Sinemberkehan Kanatsiz_1_melek nekadar masraf çıktı canım? Ben maddi açıdan çok korkuyorum ya olmazsa diye. İkinciyi yapmaya kesin param olmayacak
Kanatsiz_1_melek Sinemberkehan canim en son ben 5 ay oldu 25 bin verdim ama embriyo olmadi yani 5 güne gitmedi oyle kaldı arkadaşım 1 ay oldu yaptirali aynı doktora 50 bin gitmis malesefki onunda embriyo olmamis