Benma benim ilki normal oldu suan bu da normal olma ihtimali yüksek dedi doktorum canım birde tedavim bitmek üzere doğum öncesi çıkmış olacak. ben zaten diş bölümünde eğitim gördüm hastanede geçmişim var hocalarımla çok konuştum bir engel olmadığını biliyorum. korkmayın sadece dediğim gibi o ağza takılan hortum problem oluyor hatta ben yazın ameliyat oldum baya uyuttular ağzıma o hortumu takmadan sadece Sedasyon verdiler havayla hiç bir problem yaşamadım