1kedi1bebe Merhaba güzel anneler 🥰 Bebeğim için temassız ateş ölçer araştırıyorum hangi marka model kullanıyorsunuz, hangisini tavsiye edersiniz veya sakın alma dediğiniz varsa cevaplarınız benim için çok önemli. Şimdiden herkese çok teşekkürler.
Gizzgzz 1kedi1bebe omron aldım braun ile ikisi arasında kaldım en yüksek doğruluk oranı ikisinde var ama fiyat olarak braun daha uçuk o yüzden omron tercih ettim aynı zamanda oda ısısını da ölçüyor memnunum yanına omron flexy koltuk altı ateş ölçerini de aldım