Kizlar merhaba 1.5 yildir gebe kalamadim ovulasyonda kullandim olmadi amh 0.97 rahim filmi sperm testi yapildi.tupler açık polip vardı ameliyatla alındı.Esimde sorun yok adetler duzenli ama olmuyor ben polibi çapada aldırmıştım infertilite bolumunde orda tedaviye başlama istiyoruz. Bu süreç nasıl oluyor bilgi istiyorum adetli mi gitmem lazım hangi tedaviler uygulanıyor sabrımız kalmadı çünkü