Nazlimom Dipsi988 yenidoğan takımı verdim ben kan leke bulaşıuor cünkü odaya gelincede değiştrdik üstünü
nur34_ Dipsi988 bebek icin kiyafet citcitli bez fln koyduk bnm icin emzirme sutyeni pijama depent koyduk depentle bebek bezini kullanmamislrdi geri vermisler her hastane oyle yapiyor mu bilmiyorum koy yine canim istersen vermeyebilrlerde
Dipsi988 Betulakarr yahu dogumhaneye me vercenız acaba kıyafet olarak soruyorum tabıkıde neyını acacam absurt bır soru dglkı
Egeminannesi Sezeryan oldum bebeğe kiyafet giydirilcekleri verdim bez battaniye beni odada giydirdiler
Bet1 Dipsi988 devlet Hastanesi’nde hiçbir şey vermemiştim. Buda devlet Hastanesi’nde olacak bunda bebek için kiyafet istiyorlarmış mesela
Hizligonzales Dipsi988 bebek icin hastane cikis seti veriyorsunu( ic zibin, normal zıbın tulum yada alt ust takim, eldiven, sapka, kundak) 1adette bebek bezi veriyorsunuz.
Hizligonzales Dipsi988 kundak vermek yeterli hastane cok sıcak oluyor zaten ben battaniye vermemistim onlarda zaten sadece bunlari istedi
TeacherrMom İsimli çıkışı mi vermek mantıklı ilk olarak yoksa yedek hastane çıkışını mi ? Çünkü kan vs oliyor diyorlar ya isimli çıkışla fotoğraf çekimi yaptirilacagi için hemşirelere diğer yedeklerden mi versek diye düşünüyorum
Minikcivcimmmm__34 TeacherrMom bende normal bi takım verilmeli fotoğraf ekimi icin seçtiginiz kıyafetleri vermeyin bebegin ayagını mürekkebe batırıp ayak izini kagıda alıuolarlar kıyafetler mürekkep kan vs oluyor bebek yanınaza geldigi zaman siz istediginizi temizce giydirirsiniz 😊 ilk dogumumda kıyafetler siyah siyah mürekkep izi olmuştu
TeacherrMom Minikcivcimmmm__34 evet bende o yüzden isimli hastane çıkışını vermeyeyim diye düşünüyordum ilk başta 😊
Dipsi988 TeacherrMom normal takım vermek mantıklı kan boya olursa fotoğraf ta iyi çıkmaz fotoğraf çekilirken kendiniz giydirirsiniz