kayra21 12+5 bugün büyük ihtimalle kız 10 gün sonra netleştirelim dedi. Sizce değişme ihtimali var mı 😇
Rknvlkn kayra21 var bence bana da kızımda erkek gibi çıkıntı var demişti doktor 16. Haftada kesin kız dedi
Elif_p kayra21 bizim değişti ben bugün geldim kontrolden bize 12+1 de kız dedi bugün 16+4 kesin erkek dedi🤗
elifserra00 kayra21 Tecrübeli dr değilse mutlaka yanılıyorlar bana da 10+4 de erkek dedi 15+4 de kız dedi bir sonraki kontrole kadar hala şüpheliyim
Samye18 Elif_p doktorun iyi miydi canım bana da 11+4 de tahmin kız dedi dedi 15 haftalık olsun gideceğim bakalım nedicek
PrensinibekleyenAnnee kayra21 hayat ne garip benimde bir oğlum var doktor kız derse çok mutlu olurum 😊 Rabbim iki meyveyide nasip etsin insallah
Aysee1123 kayra21 Bana doktorum 12+6 da net kız demişti. 14 te yine gittim değişiklik yoktu zaten doktor gel demedi ben kendiliğimden gittim teyit için 😂 Benim doktorum emindi pozisyonlarda çok netti zaten
alakayamaydanoz kayra21 ya bana da 12+4 kıza benzetti çıkıntı yok dedi içimden hep erkek geçiyor 16. Haftamda gidecegim benimde özeldi
Sengul-9798 kayra21 erken soylendigin de değişme oluyor Muş devletteki doktor o yüzden bana söylemedi özele gittim 16.ci haftada erkek dedi ve hiç değişmedi 25+3 olduk en garanti 16.ci haftalarda baktırmak cinsiyete
ayselms kayra21 bende merak ediyorum şuan 16+3 oldum gittiğim bütün kontrollerde 3 defa kıza benziyor denildi ama hala net değil dün gittiğimde yine kız gibi dediler meraktan ölüyorum 😂
annesiylebali kayra21 değişir hiç güvenmeyin benim bir arkadaşım tüm hazırlıklarını yapmıştı doğuma çok az bir süre kala cinsiyeti değişti😔
kayra21 alakayamaydanoz Benim de içimden erkek geçiyor belki de gönlümden geçen erkek diye öyle hissediyorum 😅