Benimde kızım 27 günlük oldu 36+1de doğdu sütüm vardı ama kızımın emme refleksi kuvvetli olmadığı için kan şekeri düşmüş sarılık kontrolünde fark edildi takviye mamaya başladık kan şekeri düzeldi ama enfeksiyon var dediler 7 8 gün hastanede yoğun bakımda kaldı çok şükür toparladı ben hipp mama veriyorum emmeyede devam ediyor