Kızlar doktorum artık 17+2 deyiz progestanı yavaştam bırakabiliriz dedi. 11 ici haftada bir kanamam oldu bide bir düşüğüm var, neyse aslında sevindim çünkü vajinal alınca aşırı akıntı yaptı bende, ağızdan da alınca örgh midem mahvoluyordu. Doktoruma güvenirim ve dün itibariyle de bıraktım ama vesvese bu ya sürekli düşünüyorum acaba bırakmasamıydım diye. Var mı aramızda bırakıp sorun yaşamayan tecrübeleriniz nedir?