Selam kızlar,
Biz depremzede olduğumuz için ne hastaneler ne özel klinikler bizden muayene ücreti almıyor. Hastaneler kurum olduğundan ortak bi karar sonucu almıyor fakat özel klinikler insanlık namına almıyor diyebilirim, isteseler alırlar yani. Bebeğimin doktoru da çok ilgili alakalı tatlı bi beyfendi.
Hem teşekkür için hem ilgi alakası için bi hediye almak istiyorum ne alabilirim? Bu arada biz antepten geldik, antebe gittiğimizde fıstık yada baklava gibi bi şey de almak istiyorum. Başka öneriniz var mı??