Merhaba sevgili annelerim bugün detaylı ultrasonum vardı bebeğimle 21 haftalık olduk doktor bebeğimin midesinin geniş olduğunu ve takibinin yapılması gerektiğini söyledi korkulacak bir durum olup olmadığını sorduğumda suyunu yutmuş olabilir bi takibini yapalım eğer hep bu şekilde çıkarsa olumsuz bir durum dedi çok tedirgin oldum daha önce hiç bu tarz bir konu ile karşılaştınız mı acaba ?