Ağzımda geçmeyen kötü bir tat var 12 haftadayim hala devam ediyor böyle durum yaşayanlar
Krnzz demir eksikligin varmi genelde buyuzdn oluyor
Krnzz o oluyor canım benim 14 üncü haftada geçmişti. Limon yalayabilirsin işr yarıyor
Krnzz demir ilacı kapsül olarak kullaniyor musunuz? O yapıyor bunu
Folik asit ve prilam kullanıyorum
5 inci haftadan itibaren geçmedi çok kötü bitme tat