Kadın doğum hastanesi var bana çok yakın ilk başta oraya gitmeye başlamıştım ama randevu almama rağmen zamanında asla giremediğimden, ultrasonlarının fi tarihinden kalma olmasından içeride 3 dakika kaldığımdan dolayı direk özele gitmeye başladım. Düşünsenize hem çalışıyorum hem randevu almışım işim bitsin çabuk yerime geleyim diye hem öğlen olmuş benim bırakın işim bitmesini muayene olamamışım. Şimdi gidiyorum yarım saate en geç 1 saate iş yerine geri dönmüş oluyorum. Üstelik bir tane de adam gibi doktor bulamamıştım.