Benimde tamamen aynı şekilde oldu, az az gelen kanamam bitti dedim hatta doktoruma gittim muayene oldum temiz rahmin dedi. 5 gün sonra yeniden başladı bu kez baya baya regl gbi ama normalden az bi regl kanaması gibi geldi. 6 gün falan sürdü. Doktorumu aradım bu kanamalar çok normal tüm düzenin değişebilir ilk iki ay dedi. Kürtajdan sonraki 33.gün gerçek reglimi oldum bugün 5.günüm bitti sayılır, normal düzenmde 5gün sürüyordu zaten, o kanamamız regl değildi bence ama kontrolüneze de gitmişsiniz, aksi bi durum yoktur içniz rahat olsun :)