Melike_21 Kızlar bende bayadır idrar enfeksiyonu var hamileyim iki ilaç kullandım geçmedi şimdi üçüncüyü aldım doktorum bana bu sefer CİPRO diye bir ilaç verdi kullananınız var mı içinizde bu ilacı bilenler bana bir yardımcı olabilir mi
denizozulkerr Melike_21 bende gebeliğin başında yaşamıştım cipro kullandım diye hatırlıyorum. Dün de idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı zalain krem ve fitil verdi kremi ne zaman sürsem kaşıntı yapıyor anlamadım yan etki mi
Esrafatih01 @"Melike_21 Melike_21 augmentin felan iyi geliyor ama tek başına değil en az 2.5 3 litre su icin
Neslihankrhmt Melike_21 bende oldum antibiyotik kullandım BACTRİM diye tabi enfeksiyon türüne göre değişebilir ben iftar kültürü vermiştim
Cey_Cey_ Melike_21 gebelikten önce kullanıyordum çok etkili hemen geçiriyordu benimkini ama gebeler kullanabiliyor muymuş onu bilmiyorum