beyzzsenturkk kızlar bize doktor sidefer verdi ve kilosu kadar damlatın agzına günde bir kez dedi (7bucuk kilo) 4. ayımızı tam doldurmadık ama internette 6. aydan sonra baslanır yazıyor benim kafam karıstı bu ilacı kullanan var mı? nasıl kullanıyorsunuz?
-_Esra_- Ben de bebeğime sağlık Ocağının verdiği kan damlasını kullanmıyorum içeriğindeki parabenden dolayı biz de sidefer aldık, bebeğim 4.aydan beri kullanıyor. Gönül rahatlığı ile verebilirsin🌸
Zeynepp054 -_Esra_- Ay bu posta denk geldiğim iyi oldu bizede verildi bende kullanmakta kararsız kalmıştım. Peki bebeğin kakasında falan bir değişiklik oldu mu demir damlasından sonra?
-_Esra_- Zeynepp054 Olmadı canım aynı rengi ama doktoru rengi Demir damlası verdiğin için siyah olabilir demişti 🙂
Zeynepp054 -_Esra_- Hımm anladım. Bende sağlık ocağının verdiğini kullanmayı düşünmüyorum araştırıyordum teşekkür ederimm aklımda olsun siyah olursa falan🙈
Baymehal -_Esra_- benimkinin şişkinliği oluyor rahatsız oluyor ilacın adı neydi sorayım bende doktorumuza