Ben u şeklinde olandan aldım, ağrısız uyanıyorum, bacaklarımı böyle sarıyorum yastığa rahat oluyor 😄 ve yastık kısmı da yüksek olduğu için mide yanması sorununu engelliyor. Sonradan şu e-bebekte olanı gördüm bunu almasaydım onu alırdım. Çünkü yer kaplıyor