Gzmklnncc Kızlar benimki doktoruma kapalıymış tahlil sonuçlarım düşmüyor sürekli kod istiyor nasıl açabilirim doktor İçin iPhone olarak tarif edebilir misiniz android gösteriyor nette pek anlamadım
Gamzegll Gzmklnncc kuzum e nabızda gir altta profil onun yanında güvenlik var orada aile hekimim ibaresini aktif yap
Ozoooo Gzmklnncc bilemedim canım ben mesela başka bi yerde kan aldırıp farklı bir doktora gösterdiğim zaman istiyor ama mesela doğum doktorum kan aldırdıysa sonuca bakarken istemiyor kod